.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:كاهش 5/1درصدی بيكاري در مازندران
استاندار مازندران گفت: دولت نهم با شعار عدالت محوري و مهروزي فعاليت خود را به منظور ايجاد رفاه و ارتقاي سطح زندگي مردم آغاز كرده و محروميت زدايي وشناخت كاستي هاي دولت از عمده برنامه هاي محوري دولت احمدي نژاد است.

استاندار مازندران گفت: دولت نهم با شعار عدالت محوري و مهروزي فعاليت خود را به منظور ايجاد رفاه و ارتقاي سطح زندگي مردم آغاز كرده و محروميت زدايي وشناخت كاستي هاي دولت از عمده برنامه هاي محوري دولت احمدي نژاد است. 
ابوطالب شفقت، درگردهمايي مشترك ائمه جمعه, فرمانداران و بخشداران استان مازندران در محل استانداري، افزود: سطح سرمايه گذاري خارجي استان در سال گذشته نسبت به ساليان قبل، از افزايش چشمگيري برخوردار بوده است.
وي تصريح كرد: متوسط عمر فعاليتهاي عمراني استان از 48 ماه در سال 84 به 27 ماه در سال جاري كاهش يافت.
وي افزود: همه دستگاههاي اجريي و فرمانداران موظفند تا هفته آخرخرداد ماه گزارش اقدامات انجام شده سفر هيأت دولت را به اطلاع مردم برساند.
استاندار مازندران با اشاره به اينكه سهم بيكاري استان در سال قبل نسبت به مدت مشابه آن در سال 84 حدود 5/1 درصد كاهش يافته، خاطرنشان كرد: همه كاركنان دولت نهم بايد براي حل مشكلات مردم و تكريم ارباب رجوع تلاش مضاعفي نمايند.
معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران نيز در اين نشست، وحدت ملي را مهمترين ركن قدرت سياسي هر جامعه دانست و افزود: برجستگي نقش جمهوري اسلامي ايران در جريان تحولات جهاني در التماس دولت مغرور امريكا براي انجام گفتگو با محوريت اوضاع عراق، نمونه بارزي از اتحاد ملي و انسجام اسلامي را براي جهانيان به ظهور رساند.
جواد قناعت تصريح كرد: يكي از موضوعاتي كه دشمن در داخل كشور روي آن مانور مي‌‏دهد، جنگ رواني و عمليات سياسي عليه ايران است.
وي ياداور شد: وحدت ملي بايد به عنوان ركن يك نظام سياسي در جامعه مردم سالار ديني به شمار آيد.
وي با اشاره به حوادث اخير كه براي جنگ رواني ايران در كشور به وقوع پيوست، خاطرنشان كرد: اين موضوع در راستاي بحران آفريني آمريكا عليه ايران بوده است.
قناعت از فرمانداران و بخشداران خواست ارتباط خود را با ائمه جمعه مستمر كرده و براي تحقق اتحاد ملي و انسجام اسلامي در نظام سياسي جمهوري اسلامي ايران به عنوان نظام واحد تلاش كنند.
معاون عمراني استانداري مازندران نيز گفت: سفر هيأت دولت به مازندران بارقه هاي رشد و توسعه اقتصادي را در استان به ارمغان آورده و از همه دستگاه هاي اجرايي خواست با جديت وسماجت نسبت به اجرايي شدن مصوبات هيأت دولت در مازندران اقدام كنند.
روح ا.. قهرماني با اشاره به اينكه آزادراه تهران _شمال تا پايان سال 1390 به بهره برداري خواهد رسيد، خاطرنشان كرد: تا كنون 38 جلسه داخل استاني و 78 جلسه در سطح شهرستان هاي استان به منظور اجرايي شدن مصوبات هيأت دولت به مازندران برگزار شد.
وي قالب مصوبات سفر هيأت دولت را شامل دستگاه هايي چون راه و ترابري، نيرو، كشاورزي و ميراث فرهنگي بيان كرد.
در پايان اين جلسه بيانيه نخستين نشست مشترك ائمه جمعه و فرمانداران و بخشداران استان قرائت شد و اعضا مكلف به اجراي تعهدات اين بيانيه شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.